Hur har din dag varit Linda?

Käpprätt åt HELVETE helt simpelt.
Om jag var less tidigare idag så kan jag ärligt säga att det är sju resor värre just nu....
Allt är bara så fel och så tröttsamt.
Nu ska vi se vad jag försökt äta mer idag...
Familjen fika med semlor och jag vart så sugen så jag åt lite av innhållet = kräktes..
Blev sugen på stekt ägg och bacon så det gjordes till kvällsmat = Kräktes..
Törstig som en tok, drack vatten i omgångar = Kräktes..
Nu har jag druckigt lite dricka och funderar på att ta en isglass eftersom jag är såååå törstig men jag vet ju att det då blir att kräkas, och jag vill inte.
Men det är så jätte tufft att vara så törstig och det enda jag kan tänka på är ett glas kallt vatten gud va gott, så sjukt att man inte ens ska kunna dricka vatten för att släcka törsten.
Va fan det är ju inte ens mänskligt, straffas jag för något tro?
Fast då har jag haft ett fruktansvärt långt straff för det handlar ju inte om ngt år bara utan flera!
Tänk om man kunde trolla, inte uträtta mirakel men trolla så jag kan få dricka lite vatten, äta ngn potatis och ngn köttbulle jag kräver inte mer.
Bara så jag får lite energi, lite "go" att orka slåss mot fk, slåss mot vården och göra dom anmälningar jag tänkt på men inte orkat utföra.
Få orken att vara en mamma och fru och göra alla dom där dagliga sysslorna.
Jag tror dessvärre inte jag kommer bli smärtfri men det går ju behandla på ett annat sätt, så det kan jag ju överleva fast jag har, men detta med maten är ju dessvärre livsviktigt om man ska ha en chans att överleva...
Jaja vi märker vad som händer...
I morgon har jag ett möte vilket jag absolut inte känner för men måste om jag ska ha en möjlighet att få igenom min sjukpenning hos fk, bara att återigen hålla tummarna, kanske min 2års långa kamp mot fk kan få vara över för det knäcker en oxå att få avslag på avslag.... pust...
Ne ni nu ska jag göra natten och krypa i säng med en bra bok...
Nattinatt alla

Kommentarer
Postat av: Ylva

Ska tänka på dig imorgon! Tusen lycka till.

2012-02-07 @ 20:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0