Ibland så....

Ibland så vet jag inte vad jag ska eller inte ska skriva i denna blogg för att slippa en massa pekpinnar och kritik, för i nu läget känner jag att det är något av det sista jag behöver...
Idag har jag kanske kräkts 15gg men jag får ju skylla mig själv då jag ätit, först va det en liten bit knäckebröd senare vart det fil och lite flingor... och nu på kvällen några strips.
Varje sak jag äter kan jag säkert få kräkas några gg av för allt kommer lixom inte med en gång utan i omgångar, men som sagt mitt eget fel...

Vill ju ha och behöver verkligen en bra fungerande mini pc, den behöver INTE vara ROSA men jag skulle vilja ha en rosa ;)
Mitt försök till att samla in pengar gick ju inte så himla bra dock =( och en ny mini pc i stan kostar 2500:- inte den jag ville ha men den billigaste och då saknas det 1290:- tror inte jag hittar en ny som skulle va billigare...
men vi får se hur länge denna skit dator håller, inge skoj att skriva blogg på den då den är segare än segast och ibland slutar den att ladda och dör efter en stund, jippi vad skoj, eller inte...
Anledningen till att den ska va en mini pc är ju för att jag ska orka ha den med mig, den väger ju inget så den klarar tom jag att bära ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0