Jag är i obalans.........

Fy vad nervös jag är för i morgon, undrar om ni kan föreställa er?
känns som om allt hänger på samtalet med smärtläkaren.
Blir tidig säng och jag hoppas på att få sova lite iaf, ångesten är så enorm.

Sen måste jag bara säga till er att anledningen till att jag inte skickar sms, ringer eller mailar beror på att jag inte har den orken.
Min ork går till bloggen och att andas, men det borde ni förstå om ni följer min blogg.
Jag försöker överleva, jag har inte bara smärtorna att leva med, jag kan inte det mest normala, att äta.
Jag svälter och är som ett levande vrak, alltså inget personligt mot någon...
Men orkar inte försvara mig just nu, som ni förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0