Jag vet

jag vet att jag behöver hjälp jag är varken dum i huvudet eller blind.
Men ett gäng av er som följer bloggen verkar tro det är så lätt, men hade de varit det hade jag för fan inte suttit i den sits jag sitter i idag!!!!
Eller tror ni jag tycker det är skoj att leva som jag gör?

Ska se om min mor kan ringa akuten eller jouren idag och sen ska jag se om jag hittar ngn som kör.
Vill jag åka till kss, nej.
är jag välkommen, nej.
Är jag livrädd, ja.
tror jag att dom kommer hjälpa, nej.
Känns livet rättvist, nej.
skulle jag hellre stanna hemma hos min familj, ja.
Är jag på väg att börja gråta, ja.
trött, så trött, varit vaken sen 4 och haft så ont så ont =( vill bara sova och vakna och allt är som det ska vara inte som det är och har varit.
Fan!!! varför just jag, varför får de inte vända?

Rebecca, tar tacksamt imot kramen, behöver det, så tack

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh Linda - jag blir så ledsen när jag ser bilderna och läser hur du mår. Tänk vad skönt det vore om man blev trodd på, fick hjälp och att man sedan mådde bra. Men det verkar som att det bara är i den bästa av världar.

Jag vill ge dig en kram - ta emot den om du vill och orkar.

Kramar om!

2012-02-12 @ 11:05:47
URL: http://frokendahl.wordpress.com
Postat av: Ellinor

Saknar ord men ger dej en jättekram!

2012-02-12 @ 11:14:57
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Milla

Tjejen, ge inte upp! Även om det är mycket svårt eftrr alla bakslag så tro på att du hittar hjälp någonstans. För tro mig, jag har varit med om många saker och tror man inte på att något ska bli bättre och man ska få hjälp så blir det heller inte så. SOm jag skulle vilja skicka lite styrka till dig! Nä livet är inte rättvist många gånger men det ska bli bättre. INgen ska behöva leva så i dagens samhälle! Hoppas det går bra i dag! Skickar en styrkekram till dig.

2012-02-12 @ 13:00:39
Postat av: carina

Linda har du visat läkarn på kss hur du ser ut om ja va du så skulle ja skicka kort så han får se det va ju ett tag sen han såg dej många kramar du har ju fax så då kanske du kan skicka där ring kss å be om hans fax nr

2012-02-12 @ 14:02:52
Postat av: Johanna

Hur gick det? Finns ju en jour i Hjo oxå.

2012-02-12 @ 16:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0