Jag vill faktiskt inte dö....

Fast ibland vill jag det för att jag inte orkar längre men då tänker jag på mina barn och min familj och vill återigen leva, men vill ha ett liv som är värdigt inte som jag har det nu...
Igår kräktes jag *bara* 5gg weee, helt sjukt bara det ju.
4 av gångerna försökte jag äta smörgåsrån som har funkat innan men inte nu, och en gång drack jag lite mjölk (får väl skylla mig själv då)
Jag är så hungrig kan ni förstå det?
Vet inte hur länge sedan det va jag fick äta kött av ngt slag och fick behålla det, det va sjuktlänge sedan...
Jag begär inte mirakel men att få äta en halv potatis och en köttbulle skulle betyda allt för mig...
Undrar vad jag gör för fel eftersom sjukhuset inte vill hjälpa, hittar ingen kirurg som vill och jag har inga pengar att finansiera det på en privatklinik...
Helvetes jävla skit mardröm detta är............................ orka

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

KRAMEN VÄNNEN..

Jag lider med dej.. Jag önskar inget hellre än att du ska kunna få må gott..

Tänker på dej och vad man ska kunna hitta på..

Vi får ses någon dag.. Hojta till bara.

KRAM KRAM

2012-02-03 @ 11:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0