kommentar

M   om Snart den 16de..... Äntligen!!!!:
Du har en väldigt god vän i Marie-Louise verkligen.. hoppas det går bra imorgon och att du kan få något som helst besked som kan ge dig lite hopp.

Jag letade efter inlägget där du skriver vad din PC kostar, men hittar det inte. Hur mycket var det den kostade?
Jag surfade runt lite och såg lite sajter som har helt ok priser, så du kan jämföra med Mediamarkt. Det är ju inte säkert de är billigast liksom

Hej.
Absolut har jag det =)
Min syster va och kollade media markt och där kostade en mini pc runt 2500:-
Har jämnfört med olika ställen på nätet oxå, den som väntar på ngt gott......  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0