Kommentar

Agnes  om Önskar så jag kunde berätta...:
Åh Linda!
Vad lättad jag blir att du äntligen fått hjälp!
Jag håller tummar och tår för att de behåller dig ett tag och att de tar reda på vad som är fel.

Har följt dig ett tag och skulle gärna vilja veta vad som har hänt. Du får gärna maila mig.

Hur mycket återstår tills summan är uppnådd för datorn?

Kramar

Hej.
Ska försöka få iiväg ett mail till dig.
det saknas minst 1100 till datorn =( så det dröjer ett tag innan det blir ngt med det.
kram kram

Kommentarer
Postat av: Marie MH

hoppas kunna hjälpa dig med ett lite slant här snart.. det är snart dax för pengar igen.. tyvärr har det varit ganska tomt här hemma de senaste månaderna..

2012-02-18 @ 14:20:55
Postat av: Agnes

Hej fina Linda.



Nu har jag satt in ett bidrag till dig.

Jag önskar att jag kunde hjälpa dig på fler sätt och att du fick må bra, men jag hoppas att bidraget till PCn är en bit på vägen.

Kram!

2012-02-20 @ 09:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0