Kommentar

Agnes om Nu får du/ni ge er!!!:
Dårar har som sagt ingen orsak.
Dessvärre finns de bara.
Och agerar.
Lika huvudlöst som det kan förväntas.

Att folk orkar, Linda.
Vuxna människor dessutom.
Skit i dårarna. De är bara tragiska individer som inte vet bättre.

Agnes...
Anledningen till att jag inte kan skita i det är pga att det är barnen, eller ett av barnen som råkar ut för dårarna =(
Ångesten hos mina barn är stor, oron syns i deras ögon, vilket är förstårligt, deras mamma är jätte dålig =(
Ingen av dom behöver höra en massa skit, en massa lögner.
Det har pågått i många år men är nu värre, låt mina barn vara.
Trotts att orken är borta måste jag nu sätta ner foten.
Mina barn behöver få vara just barn, inte bli än mer oroliga pga folks lögner och kommentarer.
Nej vill man något kom till mig, men låt dom va.
Ni får prata om mig, ljuga o ha er men gör det mellan er vuxna då utan barn i närheten...
Ja du Agnes folk är bra sjuka och vidriga =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0