Om man kunde döva sitt samvete

Tänk om man hade lite pengar så man kunde köpa ngt fint till sina barn, det skulle dom behöva.
Jag vet att man inte kan köpa sina barn så det är inte det jag menar, men dom är fina och så goa, dom kämpar lika mkt som jag.
Men dom är barn, och dom kan inte förstå varför deras mamma inte får hjälp, det måste vara tufft att se sin mamma tyna bort och tappa all ork...
Jag hatar försäkringskassan som fortfarande anser att jag ska ut och jobba och ger mig avslag efter avslag, vad skulle jag kunna jobba med?  jag tar mig inte ens utanför dörren och dom lättaste hushålls sysslorna är för mig omöjliga.
Jag har inte fått pengar på 2år av dom, så vi får vrida och vända på varje litet öre och jag hatar det =(
Vi kan aldrig unna oss ngt eller hitta på ngt.
Önskar så man kunde få in lite pengar så man iaf kunde köpa ngt fint till barnen, dom skulle bli så glada.
Det skulle för mig vara ett sätt att döva min ångest, ångesten jag har för att jag inte orkar hitta på ngt med dom.
Tänk om man kunde få vinna något, och tänk vad lite extra pengar skulle göra...
Hatar att ha det så här, hatar att inte ha pengar hatar denna jävla skit kropp...
Denna kväll är tankarna många, och ångesten är hög.
Önskar så att så mkt var annorlunda, önskar att jag fick vara jag igen.
Vill vara den mamman jag igentligen är, orkar inte vara mer död än levande, vill inte ha det så här..
shit vad jag hatar det, hatar den ångesten som alltid kommer krypande om kvällen och när det är dags att gå och lägga sig.
Undrar om det kommer bli en förändring?
Eller är detta mitt öde?
Jävla skit, jävla gbp operation som förstört hela mig, gud vad jag önskar jag fick bli hel igen..
Ne ni nu tar jag min ångest och går och lägger mig.
Samma visa i kväll som så många andra, blir att somna av utmattning och tårar.
Att gråta sig till sömns har nu mer blivit en rutin =(
Gonatt alla goa läsare, hoppas på en bättre dag i morgon..
Nattinatt

Kommentarer
Postat av: jolina

vet du linda lilla

att göra nått fint för barnen behöver inte kosta pengar :)

barn är inte beroende av matriella saker

de kan räcka med att du kanske sitter målar med dem eller pysslar spelar ett spel, eller varför inte göra chocklad bollar i hop.

de är vi vuxna som är beroende av matriella saker

kram

2012-02-25 @ 17:24:55
URL: http://metrobloggen.se/jagad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0