Orättvist =(

Allt är så jävla orättvist =( Vill bara gråta för detta är inte normalt och jag orkar inte så mkt mer.
Fan!! Samma sak varje dag, vilket innebär smärtor och kräkningar och inget hopp om en bättre framtid.
Usch så less jag är på precis precis allt...
Hur eller rättare sagt var ska jag hitta kraften att kämpa vidare?
Inget kul eller bra händer, bara en massa skit hela tiden....
Och den här skit kroppen får ju inte en att orka kämpa, hatar det.
Hatar att inte kunna göra alla "normala" saker, hatar att vara beroende av hjälp.
Hatar att spy, försökte äta mos idag men inte då det vände och kom upp, eller frågan är hur långt det kom ner innan det va dags att kräkas...
Filmjölken och isglassen kom oxå upp idag, varför? Jag blir tokig snart.
Jag vet ju att jag måste få i mig mat så jag provar det ena efter det andra men 9 gånger av 10 så kommer det upp =(
Och om det är flytande dricker jag såååå sakta och pytte pytte lite i varje klung, men det hjälper ju inte =(
Och är det ngt man måste tugga så tuggar jag så mycket det bara går plus lite till och samma sak där pytte pytte lite åt gången men det hjälper inte heller.
Det finns ju inget jag kan försöka med som jag inte redan provat, under åren som gått har jag försökt med ALLT i mat och drick väg, jag har försökt med mini mängder fast oftare men det är precis som om det bara "packas" på och tillslut så kommer det upp fast då allt som jag försökt pytsa i mig under den perioden.
Fan fan fan fan fan.....
När ska allt vända?
Kommer det någonsin bli bra?
jag har haft otur hela mitt liv är det inte dags för något bra?
Finns det någon hjälp där ute? Eller kommer det sluta med att jag dör och sjukvården säger:
Ursäkta vi gjorde ett misstag och det är beklagligt att patienten avled, men det är ju mänskligt att fela!
Önskar så det fanns något hopp, något att se fram emot men inte då...
Jag håller nog på att bli tokig på riktigt och vem fan hade inte blivit det av att leva på det sätt jag lever..
Idag är en riktig skrutt dag, som så många dagar innan... och säkert så många kommande dagar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0