Tadaa... fy fan vad korkad jag är.....

Ibland är jag ju dummare än dummast och idag är en sådan dag... djup suck...
Varför jag fick för mig att äta lagad mat det vette fan, jag va sååå hungrig och tänkte att det kunde ju inte bli så mkt värre än vad de är nu...
Så då åt jag lite, och nu menar jag liiiiite korvstroganoff och till det en halv matsked potatis mos, och dra på trissor vilka smärtor jag fick =(
Jag trodde nog en stund att jag skulle dö, fast jag så väl vet att jag inte gör det.
Det är ju inte första gången det händer menar jag...
Och att spy korvstroganoff va ju verkligen ingen höjdare, ont jävlar...
Men varför är jag så korkad?
Varför får jag för mig att försöka äta någon gång då och då när jag vet hur det kommer sluta, det är ju bara sinnessjukt av mig att göra så.
Men vet ni, ibland går det av bara farten och eftersom jag är så jätte hungrig och vill oxå äta, ja då blir det att jag gör det, men jag får oxå lida för det efteråt.
Om jag bara slapp hungers känslorna så skulle det säkert vara lättare att låta bli, men jag är ju faktiskt lika hungrig som alla andra, men mitt problem är att jag får spy man kan ju säga att jag har maginfluensa varje dag, 7dagar i veckan året om, visst låter det som ett mkt trevligt liv, suck.
Så mina läsare nu är jag helt slut efter detta, kroppen känns som en potta skit och magen värker...
Men så är det, för ett dumt huvud får kroppen lida...
Dagen har ju inte börjat så vidare bra, nu får vi hoppas att det kanske blir lite bättre under dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0