Tankarna snurrar...

Eftersom nästan alla verkar tro jag är riktigt dum i huvudet så ska jag återigen berätta....
Jag VET att utan hjälp kommer jag att dö, smärtläkaren som idag betedde sig enligt mig illa, han ställde ochså ultimatum som jag ansåg va förnedrande.
Tyvärr kan jag inte dela med er allt han sa pga att detta är en öppen blogg och viss info ska inte komma ut och hamna hos fel folk.
men han gav mig två alternativ, det ena kan jag som sagt inte skriva här, och det andra va att han skriver till vårdcentralen att han inte kan hjälpa mig och att han inte skriver ut ngn mer smärtlindring.
Han sa till min mamma att han skulle göra ett samtal, vilket visade sig nu på kvällen att han inte gjort =(
Och hur illa hans första förslag va och hur kränkande jag än tyckte det va så har jag inget alternativ, för antingen får jag bestämma mig för att leva annars får jag bestämma mig för att dö, det finns inte så mkt val möjligheter utan det är väl pest eller kolera.
Kan ärligt säga att 97% av denna dag har jag haft en sån dödslängtan så ni anar inte.
Jag har så ont, är så trött och så fruktansvärt hungrig och törstig =(
Jag står inte ut så mkt mer förstår ni...
I morgon fortsätter kampen om vård, helt sjukt att det ska vara så här.
Om det mot alla odds blir aktuellt med inläggning så blir det varken Skövde eller Göteborg =( Och det gör mig vettskrämd.
Hur ska jag klara det?
Ensam, ingen kan komma på loppet av ca 20min, jag kommer inte få några besök heller.
Tänk om jag blir borta länge, vilken ångest och vilken panik...
Jag har inte heller fått ihop pengar till en notebook, så om ni inte vet vad ni ska lägga pengarna på så tas det tacksamt emot ;)
Jag förstår inte när jag tänker efter hur i helvete kan sjukvården ha låtit detta pågå så länge? det är skandal på riktigt.
Smärtläkaren menade oxå på att Inget sjukhus kan göra ngt åt mina somatiska besvär pga att jag är i så fruktansvärt dåligt skick, så jag behöver näringsdropp och vätske dropp innan det kan bli aktuellt med ngt annat.
Men förstår heller inte hur han kan säga att han ska ringa ett samtal sen skiter han i det =(
Tycker det är så illa!
men som sagt i morgon fortsätter kampen, och om det inte blir det första alternativet han gav mig så tänker jag sätta mig på akut mottagningen tills någon där ger mig den hjälp jag så desperat behöver...
Återkommer i morgon, med lite info hoppas jag.
Tack så mkt för alla goa kommentarer ni lämnat.
Nu ska jag krypa ner i sängen, är helt färdig.
Nattnatt där ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0