Vill så gärna GADDA mig igen...

Ja jag vet att det inte finns några pengar och lär inte finnas det på ett bra tag heller, men jag skulle så gärna vilja tatuera mig igen..
Skulle vilja hitta någon som i så fall skulle kunna köra mig utanför hjo för om T har tid så skulle jag ju vilja bli tatuerad av henne, att hon fortsätter på någon av dom jag gjort hos henne.
Lämnar er med kort på mina tatueringar, dessvärre hittar jag bara på 2 av tatueringarna, hmm får leta vidare och uppdatera sen..

  

Mer kort kommer.......

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Hej hopp vännen..

Jag hänger gärna med dej till Hjo.. Skulle vara super att komma ut å se lite annat..

Säg till om du BARA vill ut å åka en liten tur.;))

Tar det gärna med dej.. Se sej om lite och upptäcka lite nya vägar.. Vill ha tag på en plats i skogen där man kan stanna å bara vara.. Du kanske har något ställe..

Ha de så gott.. KRAMELI KRAM..

2012-02-02 @ 15:16:52
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag är också sugen, jag har bara en enda!! :(

2012-02-02 @ 15:54:41
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0