Allt är just nu så svart...

Hur gör man när allt känns så natt svart?
Inget som inger hopp, inget nada...
Allt är bara skit, ingen hjälp heller, inte från något håll alls.
Känns som om man bara går här och väntar på ngt som aldrig kommer.
Är tom, ledsen och trött.. om det fanns ngt ljus något som ingav hopp, jag behöver verkligen det nu och min familj behöver det.
Jag vet inte hur länga jag orkar, jag vet inte hur länge kroppen kommer orka innan den lägger av?
Smörgåsrån och kaffe i all ära men att ha det plus någon godis bit då och då som näringsintag ger ju ingen ork och energi.
Ska försöka med potatismos idag igen, men jag vill inte spy, orkar inte det.
Det är jobbigt att kräkas, orken sugs ur en på något vis, jag har inte vant mig vid det efter alla år och det är jobbigare att kräkas nu än vad det va för något år sedan, undrar om de är för jag är så less på det då det knäcker mig varje gång...
Så för mig är kräkning = tårar och ångest...

Ps: bara att inse, just nu är jag riktigt gnällig ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0