Ang media och tidningar...

Jag tyckte det va aktuellt att höra av sig till "våra" lokaltidningar SLA och SN.
Sla skrev idag att vi kunde ses på fredag men då kan inte jag eftersom vi ska fira min dotter då och sen kunde dom tisdag nästa vecka men som det känns nu kommer jag inte orka nästa vecka, är redan nu så dålig och orkeslös och om en vecka kommer ja ju va sju resor sämre =(
Får se om jag får kontakt med Skövde nyheter i stället.....
Om jag orkar, skiter nog snart i allt...
Tanken med media var ju från min sida ett rop på hjälp, att det kanske fanns någon där ute av personal inom detta område som kunde känna att dom ville hjälpa, men inget har hänt.
Återigen har man blottat sin själ bara för att bli trampad på och jag vet inte hur länge jag orkar innan jag går i spillror...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag skulle vilja orka åt dej,det går ju tyvärr inte*trist*Kämpa hjärtat!

2012-01-24 @ 11:33:34
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Rebecca

Åh vad jag önskar att jag kunde göra något för dig! Jag vet bara inte vad. Men jag skickar dig en stor varm kram.



Kramar om så försiktigt som jag bara kan

2012-01-24 @ 13:15:01
Postat av: Maria Jallow

Åh, jag blir så "glad" att hitta dig...eller det var ju du som hittade mig. Jag hoppas innerligt att jag kan hjälpa dig på något vis. Vågar du? Har du något att förlora?

Kramar i massor! Hör av dig via mail så får du mitt telefonnummer eller jag ditt.

Maria

2012-01-24 @ 23:17:17
URL: http://startarom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0