Fan vill skrika rätt ut...

Vill skrika, gapa, vråla!!!
Jag blir fan tokig snart, och tårarna är inte så långt borta heller!
Undrar om någon faktiskt kan förstå hur det är att leva på detta sätt?
Hungrig som bara satan är jag och vad jag än försöker med kommer det upp och magen svullnar som ballong, vad är det för fel?
Jag gör mat åt min familj, givetvis gör jag det men det knäcker mig för jag vill oxå kunna äta bara lite, idag gjorde jag pannkakor och det luktar så gott, smaka lite men fick sjukligt ont och kräktes.
Det är inget skoj mer och mitt humör blir vidrigt och tyvärr är det dom som är närmast som drabbas =(
Och jag vet att det är fel och jag får så dåligt samvete efter och får be tusen gånger om ursäkt, hatar mig själv för det =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0