Fick en fråga...

Fick en fråga hur gammal min minsta är och om det kanske va ngt under graviditeten som förvärra min kropp?
Min minsta blir 3år =)
Jag hade besvären innan oxå men under graviditeten, tror de börja runt när jag var i femte månaden så kunde jag äta =)
Så då åt jag mat, det mesta gick och även godis, fika så jag gick upp 15kg =))
Barnmorskan tyckte jag gick upp för mkt men jag sa till henne att jag brydde mig inte hur mycket jag än gick upp för jag kunde äta, och jag kände att jag va tvungen att passa på då ;)
Tyvärr starta alla problem igen så fort hon kom ut =(
Så jag vet inte men min teori va att ju större bebisen blev så puttade hon runt tarmar och allt sånt att det blev en bättre passage då, fast jag har inte en aning igentligen..
Sen dröjde det ju bara några veckor så fick jag åka in akut med ambulans och ta bort en väldigt ful gallblåsa sen hann jag vara hemma knappt en vecka så fick jag återigen åka in pga infektion i operationssåret...
Sen va det ju operationen i mars 2011 där dom gjorde om hela gbp operationen för det va för trångt i passagen till den nya magsäcken, men det va ju i samband med att jag blev utskriven efter den operationen som det riktiga helvetet startade men ännu mer kräkningar och smärtor utan dess like.
Kirurgen skulle ju "känna" men trycker så förbannat hårt på magen att jag smällde till han och skrek rätt ut!!!
Har aldrig varit med om en sån smärta när dom bara ska känna försiktigt säger dom, det va fan inte försiktigt det inte *morr*
Jag tror han förstörde ngt när han tryckte så, men har dom följt upp efter den operationen och efter att han "kände försiktigt" ?
Nej, men det är ju tydligen inte så viktigt när det "bara" är jag.
Undrar hur de skulle bli om jag bytte namn och person nummer, skulle bemötandet vara helt annorlunda då?
Det tror jag med störst säkerhet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0