Fick ett brev igår av min älskade dotter <3

Mamma!
Jag börjar med att säga att jag älskar dig du är mitt allt.
kära lilla mamma du är bäst helt enkelt, jag tycker synd om dig....
Att en så snäll och omtänksam person ska behöva lida så.
Att du försöker äta men det går inte hoppas dom där idioterna på kss fattar något snart.
Man kanske inte ska säga så men det förtjänar dom!!!
Hoppas dom gör något.
Jag hoppas ochså att alla andra människor slutar att säga skit om dig.
Jag skulle verkligen kunna skrika rakt ut för hela världen hur mycket jag älskar dig du är nr 1 på min favvo lista.
Kramar och pussar bara din snutta!

min vackra tjej, gud vad jag älskar henne, jag hoppas så att hjälpen ska komma för mig, för oss, detta tär på alla inte bara mig.

Kommentarer
Postat av: lisbeth

Stackars dotter som ska behöva se sin förälder/mamma lida på det viset och inte få behandling...Kram till er båda! Lisbeth

2012-01-14 @ 16:37:55
URL: http://minresamot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0