Funderar en smula...

Hmm.. funderar på hur jag skulle kunna nå ut till folk runtomkring med min blogg?
Kanske om man sprider bloggen så på ngt tursamt vis kanske ngn läkare, en mänsklig sådan, kan se den och känna att den vill hjälpa.
Men då är ju frågan hur man ska göra "reklam" för sin blogg?
Har ni ngn ide, kanske du har en blogg så kan du länka min i ett inlägg?
Jag vet dom första åren när jag va dålig jag hade nog gett vad som helst för att höra från en likasinnad men jag trodde att det bara va jag, att alla andra hade lyckade operationer, men nu med facit i hand så är det ju många många som mår skit.
Kanske om man sprider bloggen att ngn som känner sig ensam i sin kropp och mående kan skriva till mig, men att läsa om ngn som är i samma sits hade förr varit värt så mkt för mig, då jag faktiskt trodde jag va ensam...
Ni får som sagt gärna sprida bloggen vidare...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0