Godmorgon...

som alltid kan jag inte sova länge för hela kroppen värker och jag hatar det =(

Jag fick ju korten av fotografen som va här och hennes ord i det mailet har satt sig fast i mitt huvud hon skrev:
Hoppas det vänder snart....livet väntar!!
Och jag har väntat på livet.
Den 17januari hade det gått 5år sedan min gbp operation, och ju längre tid det gått ju mer bitter ledsen och arg har jag blivit.
Måste oxå berömma min familj... min make, mina barn, min mamma och min syster för att dom orkat och för all hjälp jag fått genom åren och får än idag <3 utan dom hade jag aldrig överlevt så länge som jag gjort.
Jag vill bara gråta, dagarna känns så värdelösa och jobbiga och jag går miste om så mkt, jag vaknar och längtar tills det ska bli kväll så jag får gå och lägga mig.
Jag är dock bara 33år och borde leva ett bra och aktivt liv.
Men jag sitter här som en trasdocka och för varje dag som går har jag gått sönder lite till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0