Godnatt alla....



Jag är trött, hängig... en tuff dag känslomässigt, känns som om jag ständigt är på gränsen att bryta ihop, och kanske det är det jag behöver?
Inget går min väg och allt blir bara så fel i slutändan och jag orkar inte med det längre.
Vet nog inte vart något är på väg, förutom jag själv då som är på väg neråt, ständigt hela tiden.
Vi har ju alla våra sätt att hantera dåligt mående och jag behöver sysselsätta mig så nu på kvällen bakade jag bröd till familjen så dom fick det som kvällsmat, och det va uppskattat och då känner jag mig nyttig.
Nu ska jag krypa ner i sängen för att hoppas på att få sova gott några timmar iaf, innan jag börjar få för ont.

Nattinatt alla....

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hur mycket har du fått ihop och vad kostar datorn du tittar på?

2012-01-31 @ 21:13:59
Postat av: Katja

Jag hoppas kunna bidra med en liten slant i slutet av februari.. vi börjar sälja saker för vi klarae oss inte på existensminimun. Tänker på dig varje dag. Hur går insamlingen? Ska jag försöka hjälpa dig? <3 Länka lite? Om du orkar göra eller länka mig den länk du vill jag ska länka? Isf t min mail.. Funderat på kontaktperson? Lite pengar där? Jafg älskar dig så o du är ju den som försöker o finns <3 Har ingen som du som en diamant sällsynt & värdefull <3 Mängder av pussar o kramar <3

2012-01-31 @ 23:41:03
URL: http://smultronduvan.blogh.se
Postat av: Marie-Louise

KRAMEN VÄNNEN.. Jag har ingen rosa MINE laptop.. Dock finns det en stationär som du kan ställa upp hemma.. Bättre än inget.. ;)) Så du kan ha kontakt utåt hemifrån ifall den svarta du har idag lägger av.. Jag måste bara tömma den på lite saker som jag har.. Om detta kan vara något att nyttja.. Dock har jag ingen skärm, tangentbord, mus osv till den.. KRAM KRAM Ses på torsdag förmiddag om det blir bra för lite kaffe... ;)) DIN VÄN M-L

2012-02-01 @ 06:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0