Har glömt att berätta!!!

Jag fick ju ett samtal i fredags...
Vill återigen påpeka att det är så här 8 av 10gg, aldrig att någon trevlig kan ringa.
Nu vet jag ju att det verkar som om varje vårdpersonal på vårat älskade KSS har något emot mig och jag vet inte varför?
För att jag gått ut i media och berättat om min verklighet?
Eller för att jag är ärlig i min blogg och berättar om bemötandet jag får av personal fast jag ALDRIG nämner deras namn?
Iaf i fredags hade mob ringt ngr gånger men jag hade inte hört den, men på dagen ringer det iaf och jag svarar, det är från den underabara kirurg mottagningen på KSS.
Inför mötet jag har i mars med en av kirurgerna så ska jag dels göra en kontraströntgen, fast dom vet så väl att jag inte kan dricka kontrasten!!!
Men sen ville han att jag skulle ta prover inför vårat möte och det va det hon ringde om iaf...
Otrevlig och så dryg hon va =(
Då ville iaf kirurgen att jag ska ta dom vanliga blodproven men även ett för tiamin då min mamma skrev till han att dom inte får ge dropp utan tiamin först, hon drog även ut ett papper från läkartidningen där det står att man inte kan mäta tiamin med blodprov utan man får gå på symtomen, men han lyssnade inte på det.
Hon undra om jag kunde komma till KSS iaf för provtagning och då sa jag att jag inte klarar det och när jag ska lämna blodprov kommer det en sköterska hit, hem till mig för att ta det.
Hon säger då att jag får ringa min provtagning för att se om dom kan det då frågar jag varför jag ska ringa då det alltid är dom som vill ha proverna som ringer och ordinerar det hos provtagningen.
Hon frågar mig om jag tror att dom klarar av att ta ett sådant prov i tibro??
Jag svarar att jag inte vet, då säger hon att det ska transporteras kylt men inte för kallt men om jag trodde tibros provtagning kunde klara det så gick det ju.
Jag sa till henne då att det är jag som är patient och jag har ingen sådan utbildning så jag kan inte svara henne på om dom kan eller inte...
Hon va så arg redan innan så den kommentaren gjorde hennes humör inte bättre...
Men efter mkt om och men skulle hon kontakta provtagningen här iaf för att se vad dom kunde...
Blir så less på sånt här...
Nu får vi se om det blir någon provtagning eller inte...
Nu är det mkt av hennes otrevliga kommenarer jag inte orkat skriva för det va så mkt men detta va en liten del iaf...

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

KRAMEN VÄNNEN..

Jag finns för dej.. Följer gärna med dej till KSS och VC i Tibro. Parkerar bilen nära och följer dej in.. VI ska se till att dina prover kan tas.. Bara att du SMS´ar mej.. Så löser vi det.. KRAM KRAM

2012-01-30 @ 06:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0