I morgon...

I morgon kommer min syster och Calle hit vi ska fira F´s 12års dag <3
Min stora fina tjej det <3 jag är verkligen så stolt över henne, över alla mina barn men hon är min första och mer omtänksam och godhjärtat barn får man nog leta efter.
Hon och jag har nu på kvällen gjort cheescake då hon verkligen älskar det så hon valde att ha det och innan fikat ska vi (dom) äta potatisgratäng med kassler =)
Sen åker hon med moster och Calle hem för att ha mys och även ha en shopping sväng, hon ser verkligen fram emot det =)
Det värker i hela mitt mamma hjärta när jag inte kan ta och gå på stan med henne, att jag inte kan åka iväg och ha en heldag bara hon och jag, jag kan inte ens bara ta en promenad med henne för jag har för ont eller är för svag och jag hatar det =(
Tänk allt jag missar med mina barn för att kirurgerna har valt att inte hjälpa och vct har sagt att jag inte tillhör dom, blir så ledsen när jag tänker på allt jag missar...... Förbannades jävla skit operation, hatar den...
Min mamma åker hem i morgon och vilar upp sig över helgen, stackaren.
Jag tror aldrig vi klarat detta utan hennes hjälp, men det är oxå så fel =(
Hon tog ut förtidspension för att kunna vara hos mig och hjälpa mig med hem och barn, hjälpa mig att slåss mot vården, hennes hjälp är ovärdelig och det finns inte några rätta ord som kan beskriva hur tacksam jag är för allt hon gör, min mamma, älskar henne massa <3
Men det är så fel!! Det är fel att hon ska vara tvungen att sluta sitt jobb för att ta hand om sin 33åriga dotter, när igentligen vården ska ha det ansvaret!
Kan inte annat än att skaka på huvudet, usch....

Ne ni nu kom min Katt fröken Astrid och berätta att hon tycker vi ska gå och lägga oss =) hon brukar "tjata" på mig tills jag lägger mig och skulle jag råka somna när hon vill att jag ska klappa henne då hugger hon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0