Jag borde.....

Så mkt jag borde göra idag men frågan är om orken finns där för allt.
Kanske jag får halvera det.
Hela mitt liv är nu mera upp och ner pga av mig och min undernärdhet, total kaos.
Och jag kan ärligt säga att jag vet inte hur de hade gått om inte min mamma hade tagit ut förtidspension, för utan henne hade inte detta gått.
Min mammas hjälp är ovärdelig, och att hon orkar är ett rent under.
Kan bli så arg för det är inte meningen att min mamma ska ta hand om mig utan jag ska ju passa upp på henne nu.
Det känns som om det är ombytta roller mellan henne och mig, som om hon va född 78 och jag 49, det är skrämmande men min mor orkar och kan betydligt mer än vad jag kan just nu.
Det är beklagligt på många plan och min mamma är värd allt i hela världen för sin insats.
Så länge mamma är här håller jag mig flytande och mitt hem och min familj fungerar lite iaf...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det är det som vi mammor är till förS/kram

2012-01-09 @ 11:15:12
URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0