Kämpar så för att vara som alla andra, normal....

Jag har fått min smärtlindring igen, weeee =)
Det gör att jag kan iaf andas utan att gråta, att ag inte behöver ligga dagarna igenom.
Om ni visste vad jag kan vara avundsjuk på alla er som kan göra vardags sysslorna utan problem, ni som kan göra allt det där man vill när man är en mamma/fru.
Ibland bestämmer jag mig när jag går upp att det ska vara just en sån dag då jag ska vara "normal".
Igår hade jag en sån dag ;)
Jag bakade bröd och efter det bakade jag bullar, så jag stod i köket mest hela dagen =) och jag tyckte de va så skoj.
Jag hade ont och jag som vanligt kräktes när jag försökte äta ngn mat, men jag blev inte knäckt för jag hade bestämt mig för att inte tänka så mkt på min tillvaro med min kropp.
Ibland är det nog bra att vara jävligt envis =P
Så det vart ett 50 tal tekakor och en 150 kanelbullar, fan vad jag är duktig ;)
Så här såg det ut....



Idag ska det städas här och barnen ska röja i sina rum efter skolan.
Sen ska jag och min stora tjej göra en cheescake för vi ska fira hennes 12års dag i morgon <3

Annars har det inte hänt ngt på sjukhus/kirurg/läkar fronten, mer än att mamma ska ringa kirurg idag och återigen säga detta om att jag inte kan dricka kontrasten.
Jag har inte svårt att svälja det är inte det utan det är smärtan som blir och att jag inte får behålla det utan kräks.
Så att ge det i en slang i näsan eller liknande spelar ingen roll då jag inte får behålla det utan kräks.
Återkommer om det samtalet.

Återigen tack för era varma omtänksamma kommentarer <3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag blir stum av beundran varje gång du reser dej på nio,blir lycklig över lite smärtis och går ut i köket och bakar!Din familj måste vara tacksammasom har en sådan guldklimp hemma.Kram du fina/Ellinor

2012-01-26 @ 08:30:19
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: mia

Hej. Vad skönt för dig att du fått smärtlindring. Tur jag inte sa hej då jag trodde det var du på sjukhusapoteket...jag förstår att du inte gick på "stan" tänkte du kanske varit hos smärtläkaren. Hade nog blivit dumt om jag gått fram o kramat om denna människa för det var så jag kände jag ville göra.Kämpa på. Kramar Mia.

2012-01-26 @ 10:38:22
Postat av: Terhi

Hur är det med skiktröntgen, måste man dricka kontrastvätska då också?

2012-01-26 @ 15:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0