Kan inte släppa det....

Finns så mkt att anmäla KSS för, helt otroligt när jag tänker efter.
Och varför i hela friden skrev kirurgen i sitt svar till vct läkaren i slutet av november att en ny tid var uppsatt till mig, när det inte alls fanns någon ny tid bokad!
Vi har gått och väntat dagligen på posten i hopp om att den nya tiden ska komma.
Så visar det sig att han helt ärligt ljög om det!!
Till vilken nytta kan man undra då? va det bara för att det skulle se så bra ut som möjligt?
Att jag skulle framstå som en jobbig patient som inte kom på dom tider jag fått, fast jag i själva verket inte fått en kallelse?
Tanken på att inte ha en tid före mars känns helt fel, det är så långt bort och hur i hela friden ska jag orka vänta tills då..
Jag som redan nu är ett vrak, hur kommer jag inte va i mars då?
Ne frågan är om jag och mamma ska ta oss till akuten på måndag?
För idag är det ju ingen ide för inget görs över helgen.
Men sen är jag så orolig att jag ska kämpa för att orka ta mig till sjukhuset på måndag, sen visar det sig att jag får åka hem igen!!
Då kommer jag ju bli så förstörd och besviken, och fixar jag det?
Ja ni många tankar och frågor som snurrar i ens huvud just nu...

Hoppas ni alla får en underbar fredag, jag tänker bo i soffan tror jag, så trött och ont....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0