kort på mig, dock dålig kvalitet!

Eftersom jag inte lyckades ändra formatet på korten jag scanna in igår så har jag fått ta korten med min mobil kamera därför är kvaliten inte något vidare bra.
Många av er läsare har undrat varför jag väalde att göra en magoperation och om jag verkligen varit överviktig hela mitt liv.
Jag har varit överviktig hela mitt liv och här kommer bild bevis för det.
Första kortet är lekis sen är det under uppväxten och även kort på mig åren innan operationen...























Tufft på många sätt.........

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!



Det är verkligen som du skriver. Du ser mycket mycket gladare ut innan operationen... Hoppas kirurgen kan försöka hjälpa dig utan kontrast...



Kram på dig =)

2012-02-01 @ 11:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0