Lite tankar...

konstigt men på kvällarna kommer alltid alla tankar, och många fråge tecken med.
Jag gör så gott jag kan i det mesta, i sånt som jag anser är viktigt.
Barnen, maken och hemmet.
Ofta tvivlar jag på mig själv, kanske jag borde försöka ännu mer?
Gör jag verkligen mitt yttersta för att vara en bra mamma och fru?
Jag är ju väldigt värdelös och undrar hur jag ska göra för att bli bättre?
Det verkar ju som om vad jag än gör hur jag än gör så måste folk hitta en massa fel, och jag vet inte hur mkt mer jag kommer att orka.
Funderar verkligen just nu på att ta bort kommentar funktionen för jag har inte den för att få en massa skit, jag anser ju oxå att om man nu tycker jag är så värdelös varför läser man då denna blogg? varför ödsla energi på att skriva en massa skit?
Helt seriöst snälla ni lämna denna blogg och kom inte tillbaka...

Någon som kanske kan där ute?
Varje dygn får jag ett mail där ALLA ip adresser står, så alla som går in på min blogg loggas i min statistik räknare, frågan är om ni vet i fall det går att blockera en ip adress?
Det finns vissa som är här och läser och sen skriver kommentarer bara för att få mig att må sämre och såna energitjuvar behöver inte jag just nu, det räcker med all negativitet som redan finns i mitt liv.
Fast jag kan ärligt säga att jag hade ALDRIG gått in och läst en blogg om och om igen om jag tyckte så illa om personen i fråga eller om jag störde mig på sådant som skrevs, elaka mäniskor kanske kan lägga sin energi på annat än att följa just min blogg? blir så less på sånt här.....

Kommentarer
Postat av: Ylva

Då vill jag bara hinna skriva till dig några rader! Vill säga att du berört mig. Jag har oxå levt i en fasansfull situation, det är fruktansvärt när man får uppleva att folk sparkar på dig när du redan är så långt nere. Jag skulle så gärna vilja hitta lite tröstande ord men vet att det nästan inte finns några sådana. Ibland känns lösningarna så långt borta. Jag vet inte om det får dig att må det minsta bra men faktiskt så har du fått mig att tänka lite positivare om min egen situation. Försöka vara tacksam för det jag klarar av. Jag tänker på dig och din familj lite då och då, slänger iväg en bön till en Gud jag knappt tror på i hopp om bönesvar att du ska få hjälp.

2012-01-27 @ 20:59:18
Postat av: Milla

Linda! Du är bra och du gör så gott du kan i den mån du kan!



De som kommer med elaka dumma påhopp är personer som själva mår dåligt och som tror de ska må bättre av att trycka ner någon annan. Helsjukt alltså.



Jag vet inte det där med ip-adresser, men på något sätt borde det gå att blockera. Kanske någon läsare vet?

2012-01-28 @ 00:32:33
Postat av: Jenny

Jag är absolut inte en av dom elaka! Men.....just nu känner jag att ditt liv är viktigare än en pc. Förstår att det är ett sätt för dig att få lite positivitet till situationen du är i. Det jag varje gång hoppas få läsa när jag går in här står ju aldrig....förlåt för mina hårda ord nu men du har en make o du har en mamma som verkar helt underbara o kan säkert fixa hemmet o barnen utan dig. Du måste bli inlagd på sjukhus nu! Du faller ju sönder tjejen... Åk till en akutmottagning nån annanstans så e jag hundra på att du blir inlagd! Snälla du måste få hjälp om det så e att du bara får näring i vätska ett par dagar så du överlever....

2012-01-28 @ 07:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0