Ljuspunkter, dom finns.....

Jag vet att jag gnäller varje dag i bloggen och även fast de inte verkar så, så har även jag ljuspunkter i livet.
Jag har ju valt att ha denna blogg om mig, min kropp och hur det kan gå efter en gbp operation och hur vården hanterar problemen.
Det är därför jag valt att inte skriva om min familj m.m.
Men jag har mina 3 älskade barn, F som är snart 12år, R som är 9år och lilltjejen som blir 3.
Jag är gift med A och vi har varit ett par i över 11år och jag älskar honom som ingen annan.
Jag har min mamma och syster och utan dessa 6 personer hade nog inte livet varit värt att levas.
Jag kämpar varje dag precis som dom gör, alla kämpar för att klara detta.
Oron att något allvarligt ska hända mig delar vi alla.
Min familjs hjälp har kommit att bli ovärdelig för mig och utan den skulle man nog inte kunna hålla detta hem flytande.
Mitt liv är en kamp inte bara för mig utan för hela min familj.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Man får "Gnälla" när man är i din sits, det är inte värdigt att inte få behålla maten, Kramar lisbeth

2012-01-07 @ 19:18:16
URL: http://minresamot.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

P&K

2012-01-07 @ 21:40:38
URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0