Lördag...

Ska idag leta fram ALLA papper jag har som rör min hälsa och min vikt resa.
Det ska sättas i en pärm i datum ordning, så den som vill faktiskt kan ta del av det.

Och ang detta med att jag gått ut i media beror ju på att jag på så vis ska få hjälp och att visa andra med komplikationer att dom faktiskt inte är ensamma.
Men jag kan oxå ärligt säga att det är så tufft att gå ut i media, att blotta sig på det viset.
Igentligen vill jag ju inte synas, men är så desperat efter hjälp att jag tvingar mig att klara det.
Har fått kontakt med "våran" tidning sla och ska eventuellt träffa dom i veckan som kommer, sen får vi se om ngt händer på den punkten men eftersom de faktiskt handlar om vårat sjukhus kan jag tycka att det finns mkt att skriva om.
Hoppas bara jag orkar fortsätta kampen mot att få ett värdigt liv.
Just nu känns ju allt så sjukt hopplöst.........................

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Modig!

2012-01-21 @ 17:28:30
URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0