Osäkerheten har satt igång nu....

Jag har ju fått hjälp med att kontakta media, nu ringde min mobil igår kväll tyvärr hade jag inget ljud på eftersom jag hade gått och lagt mig så tidigt.
Men jag har funderat nu på morgonen....
Är mitt liv så illa att media kan tycka det finns ngt att berätta?
Kanske jag bara är löjlig?
Jag vet att jag va så här osäker när jag skulle vara med på lokalnyheterna och jag va ännu mer osäker när Magnus kom hem till oss och skulle göra repotaget till kalla fakta.
Nu är det samma visa igen... samma tankar.... samma osäkerhet....
Finns det verkligen en story om mig och mitt liv efter en gbp operation?

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Om det är Aftonbladet som söker dej så är det mitt "fel"Puss

2012-01-06 @ 09:36:15
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Lisbeth

Men vännen! Ja ditt liv är så illa och du är inte löjlig, det handlar om att man inte kan ha ett sånt liv som du har, sjukvården måste ju ta sitt ansvar och kolla vad man kan göra för dig för att få ett drägligt liv och få i sig mat/näring dagligen! Kan de inte hjälpa på annat vis måste man sätta press, för ditt liv är ju inte drägligt ens, att svältas ihjäl sakta men säkert!

Världen måste få se baksidan av en Gbp! att inte allt är en dans på rosor, och vid problem nonchaleras man för man inte orkar längre... Många styrkekramar, Lisbeth

2012-01-06 @ 11:03:39
URL: http://minresamot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0