Sjukstuga....

Detta kommer bli spännande att se om jag klarar mig, vilket jag inte tror då mitt imunförsvar är värdelöst.
Gubben min har feber och ont i hals som stråla upp mot öronen.
Sonen är snorig, febrig och halsont.
Lilltjejen är hängig...
Det innebär att det är jag och min stora tjej kvar, undrar om vi slipper skiten?
Har verkligen inte någon ork att bli sjuk, räcker med allt det jag har redan.
En förkylning med feber skulle nog knäcka mig ännu mer just nu då jag känner mig så sabla "skör" ändå..
Min mor har ju oxå åkt på förkylningen, hon är ju hemma hos sig nu över helgen för att vila upp sig och sova ut innan en ny vecka börjar för henne här hos oss.
Skrämmande att man är i sånt behov av sin mamma, men som det är nu så klarar jag mig inte utan hennes hjälp, vi klarar oss inte...
Hennes hjälp är så ovärdelig att det inte finns ord för det...

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

KRAMEN VÄNNEN..

Jag hoppas verligen att DU klarar dej från förkylningen.. Tyvärr är det något som går runt just nu.. Snart dax att ge sej av till AKUT mottagning. Så de får göra något för dej.. JAG kör dej.. Önskar jag kunde trolla.. Då skulle DU få en "rosa" MINI laptop.. ;)) och ett underbart liv.. Ett liv som MAMMA, FRU, DOTTER och VÄN.. ;)) Du är GULD värd.. Din underbara MAMMA är en otroligt fin människa.. Lägger er ALLT på DEJ & din familj..

Önskar ER allt gott,,

KRAM KRAM

2012-01-30 @ 06:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0