Vänner dom finns <3

Blev så glad idag när det helt plötsligt ringde på dörren =)
På andra sidan står Katja och hennes lilla tjej Jasmine <3
Min gogumma hade köpt isglass i skövde och kom med det till mig =)
Hon överraskade mig totalt, hade inte en aning om att hon skulle komma och att hon dessutom hade med isglass gjorde mig så glad...
Eftersom isglassen är mitt vätskeintag så betyder det massa för mig att jag fick den.
Och så mysigt att få hålla och mysa med en så liten bebis <3 och att få prata bort en stund med hennes mamma va ovärdeligt.
Så tusen tusen tack min vackra Katja <3
Lämnar er med ett kort på mig och bebis Jasmine <3 (jag prata bebis språk med henne tror jag därav ser min mun knas ut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0