Vill så jätte gärna ha en...

Jag vet att dom kanske inte är så dyra men med dom pengar vi får eller rättare sagt inte får så finns inte det ngt utrymme alls för att köpa en, och jag skulle verkligen vilja ha en liten mini mycket pga att en vanlig laptop väger för mkt för att jag ska kunna bära med den, samma är att en vanlig laptop gör för ont att ha i knät eller på magen om jag vill blogga när jag är liggandes...
Drömmer vidare.....



Min make trodde folk skulle ta illa vid sig om jag satte ut ett kontonr här på bloggen för att försöka få ihop till en rosa mini pc, vad tror ni?
Funderar på om jag ska lägga ut ett kontonr här över helgen för att se vad det blir för respons, eller är det dumt?
Känns som om jag "tigger" fast det är kanske bara något jag känner, eller?

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Tycker det kan vara värt et försök.. Kör hårt.. KRAMEN.. SMS mej när du vill ha kaffebesök..

Önskar er en fin födelsedags firande för F.. GRATTIS från "grannen"

ps. Pratade med en kompis i torsdags.. Även hon GBP op. Hon tycker jag ska ta en tur med dej i bilen och åka till akutmott.. De måste ta in dej och se till att du får näring och vätska.. Du måste få något NU för att ORKA driva allt vidare.. ps

2012-01-27 @ 09:28:38
Postat av: Milla

Hej! Jag tycker du gör helt rätt! Det finns folk med goda hjärtan ute i landet som gärna hade hjälpt till med en slant. =)



Hade jag haft en vettig inkomst så hade jag bidragit direkt. Helt klart.



Kämpa på!



Ha en härlig fredag (i den mån du kan) tjejen! Kram!

2012-01-27 @ 10:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0