Ville bara skrika rätt ut....

Igår va en sån där hopplös kväll igen, magen svullnade jag kräktes och hade så ont!!
Ville bara skrika rätt ut hur jävla fel det är, hur fan är det möjligt att jag sitter här utan någon som helst hjälp?
Jag håller på att tappa det lilla lilla förstånd jag har kvar, kan ni förstå det?
Igår står jag som vanligt i köket, bakar bröd och gör köttfärsås åt familjen, ibland är det tufft då jag vet att jag inte kommer kunna äta med dom, ibland vill jag bara kasta den förbannade maten i väggen och skrika ut hur jävla orättvist det är!
Jag vill oxå äta, vill oxå känna mättnaden, känna gemenskapen i middagarna....
Vet inte hur länge jag orkar för nu har jag tappat allt, inte ens potatismos som många gånger fungerat att äta får jag behålla... snart kommer jag väl inte ens kunna äta isglassarna och då är det verkligen byebye Linda.
Inser ni hur sjukt allt är?
Min mamma har verkligen varit tvungen att ta ut förtidspension för att vara hos mig och hjälpa mig både med mig själv, hem och barn!
Det ska inte va så, absolut inte!!!
Jag hatar att vara så beroende av hennes hjälp, hatar att inte klara mkt alls själv längre....
Fy fan vad trött jag är på detta!


Ringde sjukhuset idag för jag ville kolla så den kirurgen mamma skrev brev till faktiskt va där och det va han, jag fråga även om hon kunde se om han tagit emot brevet men de kunde hon inte, men skulle lägga en notis till han där det stod att han skulle läsa och kontakta oss.
Sura griniga otrevliga människa jag prata med, vilket får mig att absolut inte vilja åka in till sjukhuset!
Varför har såna människor valt ett yrke där dom ska ta hand om personer när dom inte har ett gott bemötande alls, jag förstår inte.
Och jag är aldrig sur och grinig när jag ringer utan övertrevlig i stället...
trött jag är på allt..........

Återkommer sen om jag blir på lite bättre humör...
sorry...

Kommentarer
Postat av: Åsa

blir så upprörd å ledsen när jag läser din historia , hur du mår och hur du blir bemött! fasanfullt, står själv inför att göra GBP och med din berätelse i ryggsäcken så ska man ha i åtanke att även detta kan hända mig, alla dessa operationer slutar inte lyckligt!

Får en att funderar extra många gånger om beslutet är rätt!

skickar många styrke kramar / kram Åsa

2012-01-19 @ 16:54:11
URL: http://asany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0