Fina Lisa...

Igår, onsdag, fick Lisas man ringa efter ambulans, smärtorna va för olidliga och denna gången va hon säker på att hon skulle dö...
Hon kommer ju först till akuten där får hon smärtlindring men skickas sen upp till älsklings avd där allas våran mr perfect jobbar *urk*
Vissa borde verkligen inte få jobba med människor, fattar dom inte att vi har känslor som alla andra och att varken jag Lisa eller ngn annan har valt att få alla komplikationer som finns efter en gbp operation??!!!!
Givetvis ökade Lisas ångest väl där uppe då hon inte visste om det va djävulen själv som skulle komma eller om hon faktiskt skulle ha turen till att få träffa en medmänsklig kirurg...
Hon lovade att smsa mig när ronden hade varit där igår vilket hon gjorde och det stod:

Hur kunde jag vara en sådan idiot o tro att jag faktiskt kunde få någon hjälp här?
Det ända jag gjorde var att ge svinet ***** möjlighet att komma in till mig o tala om vilken jävla usel missbrukande mamma jag är som kan med att be om hjälp för smärtan och orsaka att mitt barn kommer födas o vara beroende av narkotika...
Precis som om jag har bett om att ha så ont??
Precis som om jag skulle be dom om hjälp om det inte vore för att jag absolut behövde det??

Jag ringde henne och hon grät, grät av maktlöshet, orken att försöka göra sig hörd har dött ut och smärtan är så olidlig att det enda hon orkar och kan focusera på är att andas...
På kvällen ströp dom all smärtlindring på idiotens begäran och hon har haft en vidrig natt, en natt i helvetet.
Idag hade han kommit in igen och hade inget nytt att säga trotts att hon berätta hur natten varit, hon säger till mig att hon ska avvakta ihopp om att få träffa gyn och kanske bli förflyttad dit i stället så dom kan övervaka både henne och bebisen...
Hon säger till sköterskan som ska ringa gyn att om hon inte får ngn hjälp idag åker hon hem till sina barn o man, hon får då till svar:
Ja det är nog det bästa för det är ju jobbigt för oss (sköterskor + kirurger) när vi inte kan hjälpa dig!
Vaddå kan inte klart dom kan men det handlar om att viljan inte finns!!
Återigen är hon liksom jag en jobbig patient som dom inte vill ha ngt med att göra, dom tycker hon är en jobbig parasit precis som idioten med andra tycker om mig... Jag och lisa är parasiter som dom vill bli av med och det bästa sättet för dom är att ta död på oss båda...
För en timme sedan fick jag sms av henne igen hon åker hem.... hon fick inte ens träffa gyn =(((
Undrar hur länge man orkar hålla på så här? jag börjar ju ge upp men Lilla Lisa har ju en bebis i magen oxå och jag kan tycka att om dom nu uppenbarligen skiter i henne så kan dom väl se till bebisen...

Helvetes jävla skit gbp operation!!!!!!!!!!!
Den förstör så mångas liv, den förstör allt!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inget kul ju för er. Skickar en kram till er.



Ni har inte tänkt på att vända er till privatläkare? Nu när ni inte får den hjälp ni behöver. Ibland kan det väl vara värt pengarna om man är i nöd.

2012-07-12 @ 19:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0