Röntgen och så..

Nästa vecka ska jag ner till Göteborg för att göra en kontraströntgen som dom inte kunde göra i Skövde.
Jag ska ta med mig det jag har svårast för att äta och sen ska dom spruta in kontrast i det så dom ser var maten jag äter tar vägen och vad som händer innan det kommer upp.
Och det kan vara jätte bra att göra denna och jag ska åka ner och få den gjord, absolut utan tvekan... men..
Jag kan samtidigt undra varför ta på resurserna när ingen ändå kommer göra ngt???
Återigen kommer dom se felet men säger bara tack och hej för ingen är villig att operera mig något mer.
På Mitt sjukhus, KSS, vill dom inte eller kan inte det är nog en tolkningsfråga som jag inte kan svara på dom gör det helt enkelt inte.
Det är ju olika historier för var gång och den sista va att det va en sådan risk att man inte inte tyckte det va värt det med livet som insats, en annan gång va det enbart komplicerat pga sammanväxter men de gick fast skulle ta lite längre tid så jag vet igentligen inte orsaken.
Men det kan ju vara bra att göra röntgen igen iaf.... men som sagt jag har inte förstått poängen bara.
Men det blir som en liten semester tripp dit ner, kan ju njuta av att lämna "Knutby" eller nehe det heter visst Tibro ;)

Och pga den stora bukinflamationen och smärtorna kring gastrotuben har vällingen blivit fruktansvärt lidande =(
Fått i mig en och en halv påse på 11dagar när jag igentligen skulle fått i mig 33st på denna tid... inte bra alls.
Men jag känner i kroppen att jag inte fått i mig mkt, jag är vimsig i huvudet och mår fruktansvärt illa så nu är det dags att gå till övre våningen och ta en påse välling =)

Dagarna går och jag har så sjukt mkt tankar, känns som om tankarna väller över och jag har inga svar inga ideer, det enda detta ger mig är sömnlösa nätter med tankar o ångest *jippi*

Nu hoppas vi snart på bättre väder så jag kan ligga på balkongen och njuta av solen...
Nattinatt där ute

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEn det är ju jättebra att du får komma till Göteborg! Även om det kanske inte ger någonting direkt så är det i alla fall rätt riktning. Framåt.



Lycka till! Och du, sluta inte hoppas! Never!

2012-07-10 @ 15:50:35
Postat av: Sussie.W

Tänker på dig och din familj och önskar er allt gott.

2012-07-10 @ 19:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0