Bara jag?

Är inte jag en människa av värde?
Är jag någon som inte spelar någon roll?
Är jag en försöksperson för sjukvården, ett skämt?

Jag har aldrig sett mitt eget värde jag har heller aldrig satt mig i första rum, jag har alltid sett mig själv som en otroligt värdelös person, och vist det är mkt faktorer som spelat in i detta, men det sjukvården gjort och deras sätt att behandla oc bemöta mig har fått mig att känna mig så otroligt lite värd.
Som om allt som haft med min kropp att göra sedan operationen januari 2007 bara har varit något jobbigt som dom inte haft ett intresse att ta tag i.
Att jag som människa hållt på att dö av svält och fått komplikation efter komplikation verkar inte spela någon roll för dom, för enligt statistiken är jag en otroligt lyckat operation.
Sen hur jag mår både psykiskt och fysiskt spelar uppenbarligen ingen roll, för ingen ser mig lyssnar på mig.
Visst livet fortsätter men inte är det lättare... Och ingen lyssnar...
Är detta min lott i livet, är det så här man ska ha det?
Bara att acceptera och gilla läget? Hur i hela friden ska jag kunna det?
Detta är inget liv inte ett värdigt sådant.
Var tog jag vägen? Var är Linda hon som levde och va glad, älskade att ha folk omkring sig och va otroligt social... hon dog och verkar inte komma tillbaka... jag är ett skal av mitt forna jag.

Jag har varit borta från bloggen ett tag och kämpat på eget håll men det fungerade inte heller, jag tänkte om jag försöker kanske jag kan leva ett normalt liv, men inte..
Nu ska jag uppdatera er för jag tänker inte hålla käften längre pga rädsla att jag ska få mindre hjälp för mindre hjälp än så här kan jag omöjligt få och bemötandet kan nog inte bli sämre...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj Oj ! Jag trodde att det kanske hade blivit bättre nu när man inte hört något på länge!

Har tänkt på dig! Hoppas du orkar berätta vad som hänt sen sist! Kram

2012-06-06 @ 17:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0