Godmorgon på er....

Jag vet att man inte ska älta saker men jag kan inte låta bli!
Kan inte förstå vad som ger dom rätten att knäcka mig psykiskt så som dom gjort?
Återigen kommer frågan har jag inget värde?
Hur kan man sen neka och påstå att det aldrig sagts när vi va fler vuxna som hörde vad som sas.
Jag va beroende och skulle till uppsala för avgiftning på ett ställe dit dom kommer som har ett tungt missbruk, och jag skulle dit så fort det fanns en säng ledig!!
Även personal på avd hade fått denna infon och dom precis som jag förstod inte vad jag skulle dit och göra!??
Hur kan han nu sitta och säga att det aldrig sagts????
Jag känner mig ju dum i huvudet då ju, som tur är tror ju min psykolog på mig då hon anser att jag är en klok person ;)
Men varför va han tvungen att neka kunde han inte bara sagt att ja det sa vi men nu har vi kommit fram till detta i stället...
Det hade varit bättre än total förnekelse.
Trött jag blir.
Men hoppet vaknade ju till liv genom att få komma till Göteborg =)
Som han sa där finns kirurger på elitnivå =) Nu ber vi bara till högre makter att detta kommer ge ngt och att jag förhoppningsvis får tillbaka mitt liv.
Så mkt har blivit förstört för mig iom denna operation och än så länge har jag förlorat 5år och 5månader av mitt liv, av mina barns uppväxt och det gör ont =(
På utsidan ser jag nu rätt frisk ut iom min viktuppgång på 17kg men jag är fortfarande en riktig trasdocka, och detta kan va fruktansvärt då folk kommer fram och säger gud vad du blivit fin och du ser så pigg och fräch ut, välmående, så skönt för dig nu att du mår bra igen...
JAG MÅR INTE BRA!!! JAG MÅR NÄSTAN LIKA DÅLIGT ÄN! enda skillnaden är att mina ben nu orkar bära mig annars är det samma.
Jag har sjukliga smärtor, trött, förtvivlad, bitter och allt det där.
Ibland, eller snarare oftast så önskar jag att det syntes utanpå hur jag mår för då hade jag sluppit kommentarer om att ja skulle må så bra.
Min smärtlindring som idag består av fentanyl plåster 25mg + 12mg tar inte bort allt det onda inte ens i närheten =( kan inget om dessa plåster så jag vet inte om dosen kan va för låg? men nu sist vågade jag inte ta upp det då ordet missbrukare ekade i bakhuvudet =(
Hatar att jag är så förbannat rädd för dom, rädd för att trampa dom på tårna eller säga minsta fel så länge jag är i sånt beroende av dom...

Nu är det lördag och jag ska umgås med familjen och inte försöka tänka så mkt.
ha en toppen dag där ute =) och tack för att ni orkat hänga kvar trotts min frånvaro, ni är bäst och tack för era peppande ord <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Måste bara höra med dig om dom kollat upp om du är glutenintolerant? Läste om en som mått dåligt efter en Gbp i många år innan dom konstaterade att han led av glutenintolerns...med viknedgång och kräkningar m.m. Hoppas innerligt att du snart får må bra. massa styrka och kramar till dig!

2012-06-10 @ 12:36:43
Postat av: Anonym

Klart du har ett värde! Det har alla! Ibland blir man dock mottagen av andra på helt fel sätt.



Det händer också mycket skumt i sjukvården och gör de fel så läggs locket på.



Du måste försöka intala dig att du är en bra och fin människa. Vad folk än säger eller hur de behandlar dig.



Det måste bli bra! Så du kommer tillbaka till livet igen. Kämpa på så gott det går! Skulle du genomgå någon operation när du gått upp tillräckligt i vikt eller hur var det nu? Du behöver inte svara om du inte vill.



Många kramar från mig!

2012-06-12 @ 12:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0