Avundsjuka

Ha jag vet att ni är många där ute som måste va så avundsjuka på att jag har fått hjälp av mina läsare att kunna köpa en notebook, mina läsare är verkligen BÄST!!!!!!
100kr kvar så fuck you T som tycker jag borde skämmas, jag sträcker på mig och är stolt över att jag faktiskt har vågat be om hjälp, och jag sträker på mig för att mina underbara läsare bryr sig och har hjälpt mig.
Synd att det sticker så dant i ögonen på vissa, men ni som skriver eran skit ni kan bara försvinna.
För mina läsare har velat hjälpa mig med detta, jag har inte tvingat någon men dom har tyckt att jag varit värd det, tyvärr blir det inte en rosa då den kostar tusen kr mer men man kan köpa en rosa plastfilm att sätta på sen...

Återigen TUSEN TACK NI GOA <3

Kommentarer
Postat av: doris

jag sätter in 100 kr

2012-03-01 @ 19:42:18
Postat av: Ellinor

Sätter in 200 så kan du köpa plastfilm också,håller tummar och tår puss

2012-03-01 @ 21:39:20
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Mille

Vad härligt att du äntligen kan köpa dig din nya dator som du så länge velat ha. Tyvärr har jag inte haft ekonomisk möjlighet att bidra med pengar men jag är glad att det finns andra som har haft den möjligheten. Du är värd detta på vilket sätt du än "fått" pengarna.



Kram

2012-03-02 @ 09:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0