Dag 9

Detta är mitt rum...



Som tur är har jag eget rum, det gör så otroligt mkt ska ni veta.
Personalen har varit jätte bra under denna tid, bara 3 bittra, men på det stora hela har det varit okej.

Så vad har hänt sen sist?
Drack ju den tjocka kontrasten och ner på röntgen vid 12.
Sen fortsatte det, röntgen kl 16 och sen 21 och nästa dag 07.30.
Fast vet ni?
Jag tror inte dom hittade ngt =(
Allt är så sjukt, för allt ser så bra ut hela tiden.
Även proverna jag tog när jag kom för 9 dagar sedan såg bra ut, hur kan det vara möjligt?????
Och kirurgen menade ju på det att om man fick i sig så lite som jag sa så skulle äggvitan va så mkt sämre än vad den va på mig, samma gäller de andra proverna.
Men grejen är ju den att oavsett vad proverna visat/visar så får jag ju inte i mig mat och vätska!!
Det är ju inte så att jag ljuger om det, att jag säger att jag inte kan äta fast jag kan...
Så hur proverna hela tiden kan vara bra övergår mitt förstånd =(
Annars händer det inte mkt, lever på kaffe och smörgåsrån + näringsdroppet, inget annat vill fungera så då håller jag krampaktigt fast vid det...
Får min smärtlindring..... önskar dock tiden gick fort och jag fick komma hem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0