Facebook, msn m.m

Det är mkt som händer i mitt liv just nu både med mig själv och med familjen...
Som ni säkert förstår måste focus just nu vara helt på mig och min familj...
Jag kommer fortsätta blogga och försöka hålla er uppdaterade på vad som händer med mig och min kropp..
Men sen är det en hel del som jag inte kan lägga ut här då det är en öppen blogg...
Jag har tagit bort många på facebook, inte för att ni gjort mig ngt eller att det skulle vara ngt så utan för att jag bara valt att ha familj och dom man skriver dagligen med kvar...
Lättare för mig att då veta att jag kan skriva precis det jag vill utan att vara orolig att fel personer ska kunna se och läsa, så återigen inte för att ngn gjort något utan det va bara för att jag valt att behålla dom jag skriver med dagligen...
Nu kommer jag inte va mkt på facebook heller, men vill be om ursäkt om någon tog illa vid sig av att jag tog bort den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0