Första natten avklarad...

Nu har jag fått min smärtlindring och en kopp kaffe så snart borde jag va mäniska igen...
Blir lika paff varje gång jag ser hur många det är som kommenterat och hur många besökare jag haft, jag är ju lixom ingen och denna blogg kan ju inte va så skoj att läsa då jag bara klagar och gnäller i varje inlägg =(
Jag hoppas ju på att kunna vända bloggen så det blir en glad blogg, men just nu är ju inte mitt liv så...
Utan nu är det mkt jobbigheter, smärta och även besvikelser över hur allt faktiskt har blivit... jag är nog väldigt bitter igentligen och det hatar jag för jag är igentligen inte en sådan person....
En liter näring har jag nu fått så snart ska en ny påse kopplas på =)
Jag ska nu ta min rullstol och åka ner för att ta morgonens första bloss...
Sen ska jag blogga lite till och dela med mig om tankarna jag haft under natten när allt som sas med kirurgen började sjunka in...
Återkommer snart

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Är så glad för din skull att allt tråkigt börjar vända, att det finns en behandlingsplan för dig, och med peg kommer det att bli jättebra, jobbar själv med sådant. Många kramar från mig. Lisbeth

2012-03-03 @ 07:36:15
URL: http://minresamot.blogspot.com/
Postat av: Agnes

Godmorgon Linda,



Bra att de inte snålar med näringen! Skönt att du får njuta av kaffe, tänk vad härligt det skall bli när du kan äta frukost igen :)



Här skiner solen, hoppas att du kan njuta av den fina dagen även från ditt sjukhusfönster.

Glöm inte att vila!

Kramkram

2012-03-03 @ 08:21:58
URL: http://slottet-godmorgonsol.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Godmorgon vännen,hoppas att du har fått sova

2012-03-03 @ 08:37:36
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Mille

God morgon!

Tror att när Du och Din kropp fått näring under ett tag så kommer Du bli piggare och jag vet att Du kommer att bli mer positiv.

Vägen dit kan vara lång men med Din kämparanda så kommer Du klara det. Du är en god bit på väg, med tanke på att Du tidigare skrivit att Du drar Dig för vård på KSS och nu är Du där och får den adekvata vård Du är i behov av.



Hejar på Dig till 1000 i Din kamp...

Kommer få läsa mycket mer positivitet om ett tag, det vet jag.



Kramar om Dig!

2012-03-03 @ 09:06:39
Postat av: Milla

Tänk aldrig så! Klart att du är någon! Du är du och du är bra och trevlig! =)



Nu hoppas vi att allt går åt rätt håll så du också kan njuta av allt gott.



Kramar!

2012-03-03 @ 19:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0