Måndag och orolig...

Natten har varit jobbig, mkt tankar och mkt ångest.
Har haft besök i helgen i fredags kom min goa son och make <3 tyvärr va jag rätt dålig och väldigt ont men det va mysigt att få träffa dom.
I lördags och i söndags va min stora dotter här <3 vi låg i sängen och kolla big brother, mys på hög nivå <3
Jobbigt när hon åkte hem hade gärna åkt med.
Jag har haft väldigt ont i helgen, vilket tar både på kraft och psyke.
Försökte äta lite igår men det gick inge vidare så nu skiter jag i mat känner jag för jag orkar inte få ondare och jag orkar inte kräkas heller.
Så jag kör på mina säkra kort vilket är kaffe+mjölk och smörgåsrån med smör =) har rätt mkt smör på ;) men det bryr jag inte mig om =P
Idag kommer en vän på besök och ska va heeeela dagen =) och hon skulle ta med singoalla kakor igen ;) man kan undra varför man kan äta dom och smörgåsrån men inte lagad mat, jaja kroppen är en underlig sak.
Kan ju även äta lite godis då och då, ostbågar och popcorn... jag får ju ont av alla mina säkra kort oxå men hellre ont än att kräkas.
I morgon gäller det, då får vi veta vad planen är och om jag blir hem skickad utan hjälp eller om det blir att sätta en peg..
Känns tufft att inte alls veta vad som kommer hända i morgon, om man bara visste ngt, men inte.
Kan ju bara hoppas på det bästa, för om jag blir hem skickad utan hjälp då kommer jag inte överleva, och då kommer jag gå ner det jag gått upp och även mer.
Så håll tummarna i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0