Söndag..

Idag har jag fått järn dropp nr 2 så nu hoppas vi att blodvärdet ska va rätt okej så dom kan sätta in peg v13.
Inget skoj då det blir skjutet på, tanken va ju igentligen att den skulle ha satts denna vecka.
Måste bara poängtera att personalen är helt UNDERBARA <3
Och ja jag är på den avd som jag varit p så många gånger innan, och jag har fasat för att jag ska hamna här igen!
Men dom är så goa så jag finner inte dom rätta orden, sen har jag ju några favvo sköterskor som är värda allt i hela världen, dom har stått vid min sida när hela min värld rasat gång på gång, dom är männskliga och jordnära, varmare hjärta och underbarare personlighet kan man nog inte ha...
Då undrar ni säkert varför det fungerar så bra denna gång och inte innan, det ska jag ta och berätta för er...
Större delen av personalen är nya, så ngr gammla ansikten har jag knappt sett tror jag kan räkna dom på en hand..
Det är så sjukt viktigt att man är trygg med dom som jobbar med dig, att du känner tillit på alla plan...
Så även fast det är värdelöst att va här och att jag längtar efter min familj så fungerar själva vistelsen och samarbetet med personalen helt underbart, vilket är guldvärt på riktigt <3
Som sagt sista dagen med internet men hoppas ni orkar finnas kvar när jag kommer tillbaka...
Håll ut mina kära läsare, ni måste ju va med under kampen under den kommande tiden så ni förhoppningsvis en dag kan läsa om bra saker på min blogg, att jag fått tillbaka livet =)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Skönt att dom håller vårdplanen iaf.Är det ekonomin som hinrar dej till internet?Kan jag hjälpa dej?Du behöver ju nätet annars så är det ju ingen anledning att ha dator.Var inte rädd att tala om att du vill ha hjälp till den kostnaden,jag hjälper dej om jag kan/kramkram

2012-03-18 @ 21:02:11
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: marie nielsen

Hej och hoppas allt e bra trots omständigheterna, lästa om din träff men läkaren och där e inte så mkt och säga för ibland tappar man hakan ,även om man varit med om mkt och man tycker att NU kan det ju inte bli värre men som en blixt smäller det till i skallen ,kla´rt det kan bli värre, va tror jag egentligen..... lova en sak att du nu blickar för fullt fram men ändå har kvar lite blick bakåt ,du e stark, hoppas din katt har kommit hem kram marie

2012-03-18 @ 22:23:56
Postat av: EllinorO

Vad bra att kirurgen håller sin plan även om smärt och narkos är dum.

Skönt att du ska få näring i dig.

2012-03-20 @ 11:17:00
URL: http://olssonskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0