Sammanfattning

Känner att jag behöver skriva en sammanfattning om hur det varit för er som inte orkar gå tillbaka i bloggen och börja läsa från början.

Jag kommer snart vara med i en tidning igen och hon som skrev och gjorde intervjun va begränsad till hur stor plats hon fick ta, så mycket blev tyvärr utlämnat.

Ska försöka skriva en sammanfattning om:

1. Dom olika operationerna som gjorts.

2. Smärtlindring, vilka jag fått prova på och vilka som hjälpt och var jag står idag med just smärtlindringen.

3. Mitt psykiska mående, med tanke på att många som följer min resa verkar tro att allt är psykiskt med tanke på att jag inte mådde bra psykiskt när jag gjorde Gbp operationen.

4. vilka turer jag haft inom vården och hur bemötandet varit från så väl kirurger som smärtläkare och även psykpersonal.

Tanken med detta är att ni ska få en snabb sammanfattning utan att behöva läsa varje inlägg jag gjort.

Skrivandet har börjat och jag kommer snart med det jag fått ihop, måste dock gå igenom journalerna för att komma ihåg datum till operationerna och detta kan ta en stund då journalen just nu består av över 150 sidor från kirurgen, men håll ut jag kämpar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0