Varför varför varför???

Det jag inte kan förstå det är varför ni som ändå har bestämt er att jag är psykiskt sjuk och allt jag skriver är lögner, varför i helvete lägger ni energin på att läsa min blogg?
Och kommentera och maila elakheter? seriöst...
Jag är så less på detta nu, sen jag starta bloggen har samma ip adresser hållt på att skriva, kan ni inte bara fara åt helvete och låta mig skriva om mitt liv min verklighet? Ni är för sorgliga.

Till mina underbara läsare...
Jag har så mkt jag vill skriva men all elakhet från folk får mig att inte orka, jag får så sjukt mkt skit så fort jag skriver ngt och just nu är det tufft att få..
Jag är sårbar och all skit suger jag åt mig som en jävla svamp och det får mig att må skit.
Men jag ska försöka uppdatera oftare och jag hoppas dessa elaka personer kan hålla sig borta.
Men nu vet ni oxå varför jag inte skriver så mkt just nu

Kommentarer
Postat av: Carina Andersson

Vad trist att du inte orkar blogga. Hoppas du mår lite bättre iaf. Går du upp ngt i vikt som planerat?

Såg en vovve på bild med. Är det er? Vad kul isf.

Önskar sig all lycka.

Kram

2012-06-03 @ 18:15:37
Postat av: Christina

Lilla du, bry dig inte om alla dumma kommentarer. Ibland kan det hjälpa något att prata eller skriva om eländet. Tyvärr är det också så, att man får en viss stämpel i sjukvården. Det mottas inte alltid bra om man hävdar sin röst. Du vet, "pappa" vet bäst. Fortsätt du att skriva, vi är många som följer dig och håller tummarna för att det ska ordna upp sig. Kram Christina

2012-06-04 @ 11:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0