hela tiden en kamp

i fredags så hade jag o barnen lite mys, och som ni vet kan jag ibland äta lite godis o ostbågar.
iaf sen i fredag så åt jag lite godis och den sista godisbiten va en skumbanan med choklad på.
kände att den "fastna" men ville verkligen inte kräkas för en liten jävla godisbit.
så jag tänkte att den kommer smälta o försvinna..... tji fick jag.
jag går o lägger mig o klockan kan då va 23.30 o jag känner väl hela tiden att ja borde kräkas men vägrar.
somnar någongång och vaknar innan tre och känslan är kvar o det gör ont jävlar.
går upp och försöker kräkas upp det som sitter fast men de går inte o varje gång jag sväljer känns de som om när du svalt en på tok för stor bit. o det gör riktigt ont.
bestämmer mig för att gå ner och göra kaffe, kanske jag kan få det som sitter fast att på ngt vis att smälta.
klockan är nu halv fyra på lördags morgonen.
jag kokar en kanna kaffe och varje klunk gör så ont att det kommer tårar.. men jag känner att jag på ngt sätt behöver få loss de som sitter där för de gör för ont eftersom det tom känns som om jag svalt en på tok för stor o hård bit när jag bara sväljer saliv...
men efter en kanna kaffe sitter det fortfarande fast.... eller de känns så iaf.
försöker kräkas men hur mkt jag än försöker så händer de inget.... så klockan fem lägger jag mig igen.
tillslut somnar jag.
men när jag vaknar är det fortfarande samma...
under lördagen spelar det ingen roll vad jag sväljer, saliv. kaffe. mjölk. smörgåsrån... allt gör så förbannat ont precis som om du råkar svälja en stor hård godis.
inser då att detta kan ju inte ha med skumbananen att göra.. finns ju inga möjligheter.
sen igår så åt familjen strips o kött på kvällen o jag valde att ta ngr strips för jag va sugen helt enkelt.
jag får då kräkas, som jag redan visste innan jag åt det.
men efter jag fått upp stripsen så de e klart så får jag upp lite blod inte mkt men dock blod.... jag får även upp en liten blodklump verkar hård och efter det gjorde de inte lika ont att svälja..
denna kropp är ett enormt mysteriun!!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Kramar om dig din lilla skrutta

2012-10-07 @ 15:53:07
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Maria

Blir lika förtvivlad varje gång jag läser det du skriver, vet hur du känner även om mina komplikationer inte är på mil lina illa som dina men ändå. Jag har samma komplikationer där saker fastnar i stort sett varje gång jag äter men jag äter och jag har ont.
Jag åker fram och tillbaka till KSS med tarmvred SÅ jag förstår vad du går igenom.
Jag hoppas dig allt gott och hoppas du snart blir fri detta och att dom lagar dig snart så du kan vara den människan du vill vara.
Du har min mail så vill du ventilera så skriv, jag kan KSS och jag vet vad baksidan av en gbp är. Kram

2012-10-08 @ 23:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0