Att skriva en bok...

Nu har jag iaf bestämt mig för att det blir att skriva en bok om baksidan av en gbp operation.
Hur jag ska gå tillväga vet jag inte ännu om jag ska försöka mig på det själv eller om jag ska försöka få tag på en spökskrivare.
hur hade ni gjort?
Tar jätte gärna emot tips och råd, kanske just du skulle vilja hjälpa mig med detta?
Vill gärna ha ett samarbete med någon, lättare om man inte är ensam och detta är stort det handlar om mitt liv och mycket personliga saker kommer att komma fram, så känner du att du skulle vilja hjälpa tänk efter ngr extra gånger för det kommer ta av din tid...
Hör av er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0