en liten uppdat...

nu är de 3dagar med antibiotika och jag känner mig betydligt bättre.
har även haft smärtlindring som varit bra efter ronden.
på söndagen kom jag till en kirurg avd men efter ett tag blev jag flyttad till min "vanliga" avdelning.
på ronden i söndags fick jag veta att vissa prover inte va bra vilket gjorde att jag fick panik helt enkelt men de vill jag inte ta nu.
sen va de infektion och dom har tagit odlingar som vi väntar svar på.
det va lite skoj att träffa dom snälla i personalen, de är ju dom som gör att de går att va här, guld värda <3
nu ska ja be om smärtlindring sen se om ja kan sova.
ligger i en 6 sal med 5 tanter som snarkar i symfoni o alla vill verkligen låta högst.
håller på att bli galen.
har hörlurar o lyssnar på radio men de hörs igenom!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0